Filtry
Cena
Produkty
Producenci
Nadruki
Każdy produkt może być upominkiem reklamowym, jeśli umieścimy na nim firmowe logo. Jednak tylko trwały nadruk gwarantuje skuteczną reklamę. Na wszystkich produktach z naszej oferty wykonujemy profesjonalne nadruki przy wykorzystaniu nowoczesnych technik zdobienia. Technikę nadruku na gadżecie czy odzieży dopasowujemy do materiału z jakiego wykonany jest produkt, zamawianej jednorazowo ilości oraz projektu nadruku.
Sitodruk
Sitodruk (ang. screen print) jest jedną z najpopularniejszych technik druku w reklamie. Wynika to z licznych możliwości jakie daje ta metoda. Nadruki można wykonywać na gadżetach reklamowych takich jak długopisy, zapalniczki, smycze, ale przede wszystkim na tekstyliach i odzieży. Na tej ostatniej (np. nadruki na koszulkach) jest to możliwe aż w 12 kolorach, a także z opcjonalnym uszlachetnieniem.
Technika sitodruku polega na przygotowaniu specjalnej formy drukowej – ramy z naciągniętą siatką (sitem), pokrytą warstwą światłoczułą, która zamyka niedrukujące oczka siatki. Obraz powstaje dzięki temu, że farba przechodzi tylko przez wymyte z warstwy światłoczułej miejsca sita. Co istotne, aby uzyskać wielokolorowy nadruk potrzeba przygotować osobną formę dla każdego koloru. Po nałożeniu wszystkich kolorów produkt przechodzi przez tunel suszący w celu utwardzenia farby.
- Technikę sitodruku można również zastosować na przedmiotach cylindrycznych (sitodruk 360°). W tym celu przedmiot jest obracany, aby nadruk powstał na całym obwodzie.
- Sitodruk na tekstyliach można urozmaicać przeróżnymi efektami uszlachetniającymi druk: stosując farby metaliczne, z brokatem, fosforyzujące czy wiele innych.
Techniki uszlachetniania sitodruku | ||
• High Density • Flock • Gel • Jets • Foil • Gold\Silver Glitter |
• Metalic Gold • Silver Shimmer • Crystalina • Sugar • Pearl • Puff |
• Sponge Puff • Leather Effect • Caviar Beads • Glow in the Dark • Reflective • UV Glow Ink |
Poznaj zalety sitodruku oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety zadrukujesz sitodrukiem i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
Jeśli powierzchnia do drukowania jest płaska, można zadrukować wszystkie elementy.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką sitodruku
Tampodruk
Tampodruk (ang. pad print) to popularna technika nadruku na małych artykułach reklamowych, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy czy drewna. Najpierw, do przygotowanej matrycy z naniesioną farbą przykładany jest gumowy/ silikonowy stempel, zwany tamponem. W ten sposób, nadruk przylega do stempla w odbiciu lustrzanym. Następnie, po przyłożeniu tamponu do przedmiotu, nadruk pozostaje na nim. Podobnie jak w przypadku sitodruku, metoda tampodruku również wymaga osobnego nanoszenia poszczególnych kolorów. Do głównych zalet tampodruku należą niski koszt wykonywanych nadruków, wysoka jakość odwzorowania, idealne dopasowanie kolorów (PMS) oraz wyraziste krawędzie nadruku. Jedynym ograniczeniem tej techniki jest natomiast niewielkie pole znakowania.
Poznaj zalety tampodruku oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
Ze względu na szeroką gamę farb stosowanych w tym procesie, prawie wszystkie materiały mogą być znakowane tą techniką.
|
Jakie gadżety zadrukujesz tampodrukiem i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
Prawie każdy kształt i przedmiot może być oznakowany techniką tampodruku. Dlatego też jest to najczęściej stosowana technika druku w branży artykułów promocyjnych.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką tampodruku
Haft komputerowy
Ta tradycyjna technika dekoracji zdobyła uznanie za wysoką jakość, która skutecznie dodaje produktom szczególną wartość postrzeganą. Haft komputerowy (ang. embroidery) wyróżnia się trwałością oraz odpornością na ścieranie i odbarwianie. Może być wykonany na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach oraz na płaskich czy nieregularnych powierzchniach. W reklamie stosowany jest przede wszystkim na czapkach, torbach, ręcznikach oraz odzieży (polary, spodnie, koszule, bluzy, koszulki polo). Metoda polega na tworzeniu obrazu/ logo poprzez łączenie wielu ściegów za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Do każdego projektu grafik uprzednio tworzy tzw. program haftujący, który sterując maszyną wykonuje zdobienie. Głowice takiej maszyny mogą zawierać nawet 12 igieł, co przekłada się na 15 różnych kolorów nici i pozwala na swobodne i precyzyjne wykonywanie dowolnych oznakowań.
Haft komputerowy można również wzbogacać o liczne uszlachetnienia, nadające mu np. wielowymiarowości, połysku czy ciekawej struktury.
Techniki uszlachetniania haftu | ||
• Haft Ażurowy • Haft z Wypełnieniem Folią Ozdobną • Nici Metaliczne • Nici Neonowe |
• Nici Świecące w Ciemności • Nici Cieniowane • Haft z Wypełnieniem Deseniowym • Haft 3D |
• Stebnówka • Nici Wielobarwne • Haft Łączony z Aplikacją • Nici Mieszane |
Poznaj zalety haftu oraz materiały, na których można zastosować tę metodę znakowania:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety i odzież możesz oznakować haftem i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem haftem komputerowym
Grawerowanie laserowe
Grawerowanie laserowe (ang. laser engraving) to trwała, precyzyjna i elegancka technika znakowania artykułów reklamowych. Nadaje ona luksusowego wyglądu brandowanym przedmiotom, zarówno z materiałów organicznych (drewno, szkło, guma), jak i z metali (powlekanych i niepowlekanych).
Sterowana komputerowo precyzyjna wiązka laserowa jest w stanie wygrawerować nawet bardzo szczegółowe obrazy i zapewnia niezwykłą powtarzalność. Rezultat jednak zawsze zależy od rodzaju grawerowanej powierzchni, bowiem kolor grawera wynika z odsłoniętego podłoża. Przykładowo, w przypadku modeli długopisów o podłożu z chromowanego metalu, uzyskać można tzw. grawer lustrzany o wyjątkowym połysku grawera.
Grawerowanie laserem 360° daje natomiast możliwość wykonania tej metody na przedmiotach cylindrycznych: metalowych, szklanych i plastikowych butelkach lub kubkach. Należy jednak pamiętać, że dotyczy to wyłącznie przedmiotów bez uchwytów.
Poznaj zalety grawerowania laserowego oraz materiały, na których można zastosować tę technikę znakowania:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety oznakujesz grawerem laserowym i co jeszcze warto o nim wiedzieć?
Produkty | Warto wiedzieć |
Każdy produkt wykonany z tych materiałów nadaje się do grawerowania laserowego.
|
|
Ciekawy efekt, przypominający tłoczenie, można również uzyskać poprzez grawerowanie laserowe tkanin z mikrofibry z domieszką z tworzyw sztucznych, np. ręczników sportowych czy ściereczek do okularów.
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem grawerem laserowym
Druk cyfrowy UV
Rosnące zapotrzebowanie na nadruki full color na artykułach reklamowych wymogło wprowadzenie na rynek technologii umożliwiającej wielobarwne nadruki na różnorodnych powierzchniach. Jest nią druk cyfrowy UV (ang. Flatbed Digital Printing), o doskonałej, wręcz fotograficznej jakości. Metoda ta polega na utwardzeniu promieniami UV farb, które uprzednio zostały naniesione bezpośrednio na produkt. W związku z tym, że technika druku opiera się na metodzie rastrowej (w trybie kolorów CMYK + białym) projekt nie musi być przygotowanych w krzywych, może być to bitmapa. Oznacza to, że na gadżet można nanieść nawet zdjęcie. Druk cyfrowy UV nie wymaga również przygotowania matrycy, co niweluje koszty startowe. Jest to więc technika odpowiednia przy zamawianiu niewielkich ilości. Ograniczeniem dla tej metody jest jedynie rodzaj powierzchni zadrukowanego przedmiotu, ponieważ druk cyfrowy UV można zastosować do znakowania płaskich i gładkich powierzchni – ze względu na stałą odległość głowicy drukującej od przedmiotu.
Dodatkowo istnieje możliwość zadrukowania metodą druku cyfrowego UV przedmiotów cylindrycznych bez uchwytów, typu butelki.
Poznaj zalety druku cyfrowego UV oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety oznakujesz drukiem cyfrowym UV i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
Wszystkie produkty o wystarczająco płaskiej i równej powierzchni mogą być znakowane przy użyciu tej technologii.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem drukiem UV
Druk transferowy
Niewątpliwą zaletą druku transferowego/ transferu sitodrukowego (ang. heat transfer printing) jest doskonała jakość nadruku – precyzja odwzorowania i trwałość kolorów. Podobnie do sitodruku, logo drukowane jest za pomocą sita, jednak nie bezpośrednio na przedmiocie, a na specjalnym papierze termicznym. Kolory nanosi się warstwami, dlatego każdy wymaga osobnego sita – jak w przypadku sitodruku. Na koniec nakłada się specjalny proszek klejący. Logo przenoszone jest na artykuł za pomocą gorącej prasy. Termotransfer to doskonała metoda do znakowania różnych rodzajów podłoży: tekstyliów, toreb, parasoli oraz czapek baseballowych. W przypadku tych ostatnich, stosuje się specjalną prasę dopasowaną do kształtu czapki.
Technika termotransferu daje możliwość wykonywania wielokolorowych wzorów, jednak bez przejść tonalnych, ponieważ nadruki przygotowuje się w grafice wektorowej. W przypadku projektu z przejściami tonalnymi należy zastosować druk metodą DTF (transfer cyfrowy).
Poznaj zalety druku transferowego oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety oznakujesz drukiem transferowym i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
Jeśli powierzchnia do drukowania jest płaska, można zadrukować wszystkie elementy.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem drukiem transferowym
DTG
Technika DTG (Direct to Garment) to metoda nadruku bezpośredniego na tekstyliach, która polega na aplikowaniu farby drukarskiej bezpośrednio na materiał za pomocą specjalnej drukarki. Proces przypomina drukowanie na papierze, z tą różnicą, że zamiast na papier, farba nanoszona jest na tkaninę. Tkanina, zazwyczaj bawełniana lub z przewagą bawełny, jest umieszczana na specjalnej platformie drukarki. Drukarka DTG aplikuje specjalne farby na bazie wody, które są w stanie wniknąć w włókna tkaniny. Proces jest wyjątkowo precyzyjny, piksel po pikselu, co umożliwia tworzenie bardzo szczegółowych i pełnokolorowych nadruków. Po nałożeniu farby tkanina jest poddawana procesowi utrwalania, najczęściej przy użyciu prasy termicznej lub suszarki przemysłowej. Ciepło powoduje, że farba wiąże się z włóknami, co zapewnia trwałość nadruku.
Poznaj zalety DTG oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
Tkaniny o wysokiej zawartości bawełny (min. 80% bawełny). Materiały syntetyczne, jak poliester, nie są idealnym podłożem, ponieważ farba na bazie wody gorzej wchłania się w ich strukturę. |
Jakie gadżety zadrukujesz DTG i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką DTG
DTF
Transfer cyfrowy (DTF) to jedna z najpopularniejszych metod nanoszenia pełnokolorowych logotypów i wzorów na artykuły, która pozwala uzyskać fotograficzną jakość. Najpierw drukujemy cyfrowo (CMYK) kolory na dużej rolce papieru. Następnie drukujemy białą warstwę na obszarach pokrytych kolorami. Kolejnie pokrywamy ją proszkiem klejącym. Ostatnim etapem procesu jest przeniesienie obrazu lub logo z papieru na przedmiot za pomocą ciśnienia i ciepła przez odpowiedni okres czasu.
Poznaj zalety DTF oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety zadrukujesz techniką DTF i co jeszcze warto o niej wiedzieć ?
Produkty | Warto wiedzieć |
Można znakować wszystkie przedmioty, pod warunkiem że powierzchnia do drukowania jest płaska.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką DTF
Tłoczenie
Tłoczenie (ang. embossing) to efektowna metoda znakowania artykułów reklamowych ze skóry i wyrobów skóropodobnych. Pozwala na wykonanie profesjonalnych i stylowych wzorów bez użycia barwników. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego nacisku stempla oraz temperatury powstaje wklęsły obraz. Wymaga to równej i płaskiej powierzchni oraz wystarczająco grubej skóry, aby jej nie uszkodzić, ale stworzyć wielowymiarowy efekt. Ze względu na długą historię i tradycję, a niegdyś ręczną pracę rzemieślniczą, produkty skórzane z tłoczeniem są uważane za bardziej ekskluzywne i estetyczne. Stąd artykuły reklamowe z tłoczonym logo dodają marce jej postrzeganej wartości.
Poznaj zalety tłoczenia oraz materiały, na których można zastosować tę metodę znakowania:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety oznakujesz poprzez tłoczenie i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką tloczenia
Sublimacja
Sublimacja (ang. sublimation print) to technika druku cyfrowego, która umożliwia nanoszenie obrazów full color (CMYK) na poliestrowe tekstylia, kubki czy też smycze. Wydrukowany na papierze sublimacyjnym obraz jest najpierw przenoszony na produkt pod wpływem ciśnienia i ciepła. Podczas tego procesu, barwnik wnika w porowatą powierzchnię przedmiotu, stąd technika sublimacji nie jest odpowiednia dla naturalnych tkanin oraz niepowleczonych poliestrem materiałów. Na koniec przedmiot jest schładzany, co utrwala nadruk. Należy pamiętać, że technika sublimacji wyklucza drukowanie koloru białego. To co docelowo jest białe w projekcie, jest niedrukowane, dlatego stosuje się ją na jasnych, najlepiej białych powierzchniach. Przypomina więc drukowanie na drukarce atramentowej.
Poznaj zalety sublimacji oraz materiały, na których można zastosować tę metodę nadruku:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety zadrukujesz techniką sublimacji i co jeszcze warto o niej wiedzieć?
Produkty | Warto wiedzieć |
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem techniką sublimacji
Naklejka żywiczna
Naklejka żywiczna/ epoksydowa (ang. doming) to pokryta warstwą żywicy akrylowej samoprzylepna etykietka z nadrukiem. Warstwa bezbarwnej żywicy nadaje głębi i wyrazistości kolorom wydruku, a także tworzy efekt trójwymiarowości. Dodatkowo, utwardzona w piecu żywica chroni nadruk przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i promieniami UV. Dzięki temu, logo na długo zachowuje swoje barwy. Gotową naklejkę epoksydową przykleja się do gładkiej i prostej powierzchni znakowanego przedmiotu.
Poznaj zalety domingu oraz materiały, na których można zastosować tę metodę znakowania:
Zalety | Materiały |
|
|
Jakie gadżety oznakujesz za pomocą naklejki żywiczej i co jeszcze warto wiedzieć o tej technice?
Produkty | Warto wiedzieć |
Każdy przedmiot, którego powierzchnia jest płaska i nadaje się do naklejenia naklejki.
|
|
Przykłady naszych realizacji ze znakowaniem naklejką epoksydową
Zdobienie ceramiki
Przekaz marketingowy Twojej marki możesz przedstawić na wiele różnych sposobów. Wybierz odpowiednią technikę zdobienia ceramiki i zachwyć swoich klientów żywą kolorystyką, wyjątkowym designem i niezwykłą trwałością nadruków! Wszystko to dostępne już od 24 sztuk.
Kalkomania:
Odkryj niezwykłą technikę zdobienia kubków z wykorzystaniem sitodruku pośredniego (kalki)! Dzięki tej metodzie możemy ozdobić dużą część powierzchni kubka, tworząc wyjątkowe wzory, które zachwycają jakością i szczegółowością – nawet z efektem zdjęcia. Dodaj swoim kubkom wyjątkowego charakteru, który przyciąga uwagę!
Zalety |
Ograniczenia |
|
|
Nadruk Bezpośredni:
Nadruk Bezpośredni to nowoczesna technika zdobienia ceramiki reklamowej, która zapewnia trwałość nadruku i odporność na zmywanie dzięki wypalaniu w wysokiej temperaturze. Automatyczny proces nanoszenia grafiki bezpośrednio na ceramikę, czyni go idealnym wyborem dla dużych zamówień.
Zalety |
Ograniczenia |
|
|
Min. grubość linii w negatywie: 0,4 mm | Min. grubość linii w pozytywie: 0,2 mm | Min. Rozm. czcionki: a. w negatyw.: 10 pkt, b. w pozytyw.: 7 pkt | Maks. 6 kolorów* |
*Przy nakładzie: 24 szt. – 107 szt. – druk tylko w 1 kolorze; powyżej 108 szt. – do 6 kolorów nadruku
Sublimacja:
Trwały nadruk sublimacyjny dostępny jest na wybranych kubkach pokrytych warstwą lakieru, na które nanoszony jest za pomocą specjalnego papieru. Sublimacja zapewnia intensywne kolory i wytrzymałość co najmniej 1000 cykli zmywania w zmywarce.
Zalety | Ograniczenia |
|
|
Sublimacja + Magic Mug:
Magic Mug to kubek, który ujawnia nadruk dopiero po napełnieniu gorącym napojem, oferując wyjątkowy efekt wizualny.
Powłoka dostępna w wersji matowej lub błyszczącej częściowo maskuje nadruk, a stopień krycia zależy od koloru oraz specyfiki wzoru.
Piaskowanie:
Piaskowanie to zdobienie dla tych, którzy cenią unikalność i najwyższą jakość. Precyzyjny proces tworzy eleganckie, wklęsłe wzory na ceramice, nadając jej wyjątkowy charakter. Wypiaskowany motyw ma naturalny kolor podłoża, jednak może być dodatkowo farbowany. Do wyboru jest barwienie wyłącznie wypiaskowanego motywu na dowolny kolor Pantone* lub całego kubka wraz z piaskowanym motywem na ten sam kolor. Barwienie zachowuje swoje właściwości oraz kolorystykę przez minimum 400 cykli zmywania w domowych zmywarkach, czyli mniej więcej rok użytkowania.
*Barwienie na dowolnie wybrany kolor Pantone – powyżej nakładu 108 sztuk (poniżej 108 szt tylko dostępne kolory)
Zalety | Ograniczenia |
|
|
Piaskowanie (bezbarwna ceramika) | Piaskowanie na produkcie porcelanowym | Piaskowanie na produkcie ceramicznym | Piaskowanie + kolor motywu (barwiona ceramika) | Piaskowanie (barwiona ceramika) | Piaskowanie + kolor motywu (ceramika barwiona tylko wewnątrz) | Barwienie zewnątrz całej ceramiki na jeden kolor, po piaskowaniu |
Dodatkowe zdobienia:
Personalizacja | Nadruk na uchu | Nadruk dookoła (pod uchem) | Nadruk przez rant | Nadruk wewnątrz (ścianka) | Nadruk na dnie |
Nadruk od spodu | Zdobienie paskiem | Ręczne malowanie rantu | Nadruk na spodku | Nadruk wzdłuż krawędzi spodka | Nadruk aplą na spodku |
Barwienie spodka | Nadruk złotem | Nadruk złotopodobny | Złocenie całej powierzchni ucha | Nadruk srebrem | Nadruk srebropodobny |
Nadruk imitujący piaskowanie na szkle | Nadruk transparentny | Nadruk tablicowy | Kryształek | ||