Ekologiczne torby reklamowe – nie tylko na zakupy
Torby bawełniane z nadrukiem pojawiły się na rynku już kilkadziesiąt lat temu. Obecnie nie są już tylko nieodzownym elementem zakupów, a nosi się je na co dzień. Idealne do noszenia książek (często z resztą są gadżetem reklamowym księgarni) czy rzeczy osobistych. Są doskonałą alternatywa dla plecaków i damskich torebek. Występują w różnej gramaturze i rozmiarach,
z długimi lub krótkimi uchwytami (również
podwójnymi),
wąskim lub szerokim dnem. Łatwo i efektownie można je znakować.
Torby z juty wspaniale uzupełniają letnią stylizację, a te z szerokim dnem przydają się na plaży. Bardzo atrakcyjnymi i dobrze widzianymi gadżetami reklamowymi są również torby stworzone w procesie z recyklingu, choć nie zawsze są z naturalnych tkanin (np. niektóre modele
toreb filcowych).
Dlaczego torby ekologiczne z nadrukiem?
Przede wszystkim – cena.
Ekologiczne torby z nadrukiem są tanie i tym samym można je zakupić w większym nakładzie. Drugim argumentem jest jakość. Im grubsza tkanina, tym mocniejsza i odporniejsza na przetarcia. Można je bez problemu przeprać i przeprasować. Co więcej,
gadżety reklamowe są elementem tworzącym przyjazny wizerunek marki. To one przekazują konkretne wartości firmy, co nie zawsze jest świadomym zabiegiem samego przedsiębiorcy. Dlatego
torby ekologiczne jednoznacznie wskazują na to, że firma troszczy się o środowisko naturalne, wspiera naszą planetę. Uniwersalność bawełnianych toreb reklamowych jest kolejną cechą przemawiającą za tym produktem.