Termosy i piersiówki reklamowe nadal w modzie!
Termos i piersiówka w formie gadżetu reklamowego, nie wychodzą z mody. Podczas gdy ten pierwszy ma szerokie, prorodzinne grono odbiorców,
piersiówka reklamowa dedykowana jest zdecydowanie dorosłym odbiorcom. Łączy je natomiast to, że idealnie spisują się na wszelkich wycieczkach. Termos to stały bywalec każdej rodzinnej wyprawy, tej bliższej i dalszej – na basen, piknik w parku, wycieczkę rowerową poza miasto i nie tylko. To naczynie doceniane również przez uczniów, studentów oraz pracowników fizycznych. Natomiast
piersiówka z grawerem sprawdzi się nie tylko jako elegancki upominek dla biznesmena. Najczęściej znajduje swoje zastosowanie m.in. podczas zimowych górskich wypraw, kiedy to na rozgrzewkę może przydać się łyk czegoś mocniejszego. Będzie zatem dobrym gadżetem reklamowym pośród taterników.
Gadżet reklamowy w postaci termosu lub piersiówki – dla kogo?
XIX-wieczny wynalazek, jakim jest termos, jest bezustannie udoskonalany. Na rynku pojawiło się wiele jego praktycznych odsłon – jak np.
termos na zupę (niższe, ale o większej średnicy). Dzięki temu, zyskał szersze zastosowanie. To idealny gadżet wspierający aktywność na świeżym powietrzu. Fantastyczny jako nagroda w zawodach plenerowych. Tymczasem piersiówka przypadnie do gustu zapalonym alpinistom, wędkarzom czy amatorom polowań, a także wielbicielom klasyki, z którą do dziś się kojarzy. Niesłusznie natomiast kojarzona jest z nałogami, gdyż nieduża ilość alkoholu, która się w niej mieści ma służyć rozgrzaniu, nie upojeniu.