Porceline – kubek z misją
Dzięki częstotliwości jego używania kubek stał się jednym z najskuteczniejszych gadżetów reklamowych. Każdy ma swój ulubiony. I każdy pije z niego ulubiony napój, który pozwala przetrwać nawet najtrudniejszy dzień. Kubek kojarzy nam się z chwilą wytchnienia, momentem przyjemności, a także ze spotkaniami towarzyskimi lub czasem przeznaczonym wyłącznie dla siebie. Wykorzystanie więc tego przedmiotu jako funkcjonalnego gadżetu noszącego logo naszej firmy jest wybitnie kuszące. I łatwe do wykonania.
Spośród wielu dystrybutorów kubków Porceline wyróżnia się bogatą ofertą, w której można znaleźć ponadprzeciętną ilość różnych wzorów, rodzajów, kolorów, kształtów i technologii, które można wykorzystać w produkcji kubków. Możemy znaleźć w katalogu Porceline zarówno kubki termiczne, magiczne, szklane, porcelanowe i plastikowe, jak i filiżanki, kufle czy szklanki i całe zestawy do picia herbaty lub kawy.
Oryginalne linie
Porceline wyróżnia się znakomitym rozeznaniem rynkowym i stara się sprostać różnym oczekiwaniom klienta, dlatego specjalizuje się w wykonywaniu linii, które mogą okazać się pomocne przy wyborze odpowiednich produktów. Do tej pory stworzyła ona cztery wyjątkowe kolekcje, różniące się między sobą przeznaczeniem, stylem i grupą docelową. Są to:
- fresh line – pełna kolorów, fantazyjnych kształtów i designerskiego sznytu,
- elite line – stonowana, ekskluzywna i wyrafinowana,
- expert line – odpowiednia do wyposażenia kawiarni, restauracji czy hoteli,
- basic line – klasyczne kształty trafiające w gusta większości z nas.
Porceline wymyśliła również profesjonalna linię 7 wspaniałych, która grupuje rodzaje kubków w zależności od ich dopasowania dla danego biznesu. Seria ta ułatwi nam poruszanie się po modelach i egzemplarzach, usprawniając wybór tych odpowiednich lub pozwalając nam na czerpanie inspiracji.